Events en nieuws

1 oktober 2021 – Algemene Vergadering te Bouillon + toeristische rally

Vorige
Volgende
  • op 1 oktober een toeristische rally met aansluitend onze jaarlijkse algemene vergadering, gevolgd door een gastronomisch diner op een uitzonderlijke locatie,
  • Betreft: Algemene Vergadering 2021 – definitieve uitnodiging.Wij hopen dat U genoten heeft van een deugddoende vakantie en hebben vandaag het genoegen U te bevestigen dat onze Algemene ledenvergadering 2021 doorgaat op vrijdag 1 oktober e.k. te Bouillon in het Hotel de la Poste – Relais de Napoléon. (Place Saint Arnould 1, tel. 061/46.51.51, binnen-parkeermogelijkheid achteraan het hotel, ingang langs de kaai).Deze Algemene Vergadering is, zoals reeds aangekondigd, gekoppeld aan de mogelijkheid deel te nemen aan een 2-daagse, rustige toeristische autorally, met eigen wagen (mag ook een oldtimer zijn of een cabrio), dat zal doorgaan op vrijdag 1 en zaterdag 2 oktober e.k. Het programma van deze rally zal het volgende zijn:Dag 1 – vrijdag 1 oktober:
  • Afspraak om 8u00 op in het Hotel IBIS, Place de Lauzelle 61, 1348 Louvain-la-Neuve (tel. 010/483875) alwaar een ontbijtbuffet wordt aangeboden. De organisator van de rally zal de deelnemers wat uitleg geven hoe de dag er zal uitzien en hoe de roadbook (bolletje-pijl) moet gebruikt worden; tevens zullen er badges en zelfklevers, roadbook, e.a. worden uitgedeeld.
  • Vertrek van de wagens (piloot en copiloot, meestal koppels) om 9uur; elkeen rijdt met zijn eigen wagen, doorgaans 2 personen per wagen; zij die alleen komen, kunnen met een andere alleen zijnde persoon meerijden als piloot of copiloot en hun wagen ter plaatse laten staan om die ‘s anderdaags aldaar te recupereren. Het hotel Ibis beschikt over een grote parking, waar u veilig en gratis uw auto kan achterlaten.
  • Toeristische circuit de ganse dag met enkele stopplaatsen en een lunchstop op de middag, om daarna rond 17u30 in Bouillon aan te komen,
  • In het Hotel de la Poste volgt dan omstreeks 19 uur de Algemene Vergadering en nadien aperitief om 19u30 en gastronomisch diner om 20 uur,
  • Zij die het eventueel wensen, kunnen afstand doen van het tweede deel van de rally en, na het diner of s ‘anderdaags morgen rechtstreeks naar huis rijden vanuit Bouillon.
  • Dag 2 – zaterdag 2 oktober:
  • Vertrek vanuit Bouillon rond 9u00, na het ontbijt, met een nieuwe roadbook (bolletje-pijl) voor een nieuw mooi toeristisch parcours in de Ardennen, voorzien van een aantal stopplaatsen en uiteraard ook een lunchstop op de middag,
  • Tenslotte treffen de rallyrijders elkaar op ‘t einde van de namiddag op onze plaats van vertrek in het IBIS-hotel te Louvain-la-Neuve (Ottignies) voor een afscheidsglas tussen piloten en copiloten.

Optie 1 :

• Deelname aan de autorally (heen en terugreis of enkel de heenreis) met overnachting in het hotel te Bouillon
  • Gastronomisch diner de vrijdagavond in Bouillon (na de Algemene Vergadering)
  • Deel twee van de autorally op zaterdag 2 oktober

Optie 2 :

• Deelname aan de Algemene Vergadering te Bouillon
  • Gastronomisch diner
  • Overnachting ter plaatse en ontbijt

Optie 3 :

• Deelname aan de Algemene Vergadering te Bouillon
  • Gastronomisch diner

Voor wat betreft de prijs van de verschillende opties, kunnen wij u thans het volgende opgeven:

• Voor de Algemene Vergadering, het gastronomisch diner (dranken inbegrepen), de overnachting en het ontbijt: 150 €/persoon
  • Voor de Algemene Vergadering en uitsluitend het gastronomisch diner (dranken inbegrepen):  75 €/persoon
  • Wat de prijs betreft voor de rally zal de prijs 250 €/persoon bedragen. Indien u enkel kiest voor een gedeeltelijke deelname, zonder lunch op zaterdag middag, zal de prijs 200 €/persoon bedragen. De lunches + dranken op 1 en 2 oktober zijn in de prijs inbegrepen.
Dit event is voorbij, inschrijven is niet meer mogelijk.
Voorkeuren bewaren Terug