Events en nieuws

Algemene Ledenvergadering 8 juni 2018

Vorige
Volgende

Zoals gebruikelijk, hebben wij het genoegen U uit te nodigen op onze Algemene jaarlijkse ledenvergadering, die zal doorgaan op 8 juni a.s.

Dit jaar hebben wij besloten dit in Wallonië te laten doorgaan en meer bepaald in het fraai en pas volledig gerenoveerd Kasteel van Val Saint Lambert.

Kasteel Val Saint Lambert

U wordt verwacht omstreeks 16.00 uur waar wij U zullen onthalen met een welkomsdrankje, een frisdrank, koffie of thee en hapjes van het huis.

Gedurende de algemene vergadering voorzien wij, voor de gasten die niet deelnemende aan de vergadering, een bezoek aan het museum, met een filmprojectie “De Wereld van het glaswerk”, alsmede een ludiek bezoek tijdens hetwelk U de kans krijgt unieke stukken te bewonderen. Dit parcours, dat een echt een echt schouwspel is, heeft als hoogtepunt een demonstratie “glasblazen” waaraan U zelf kan deelnemen.  Dit bezoek belooft zeer interessant te worden.

glasblazen

Na de vergadering, is het tijd voor het aperitief, waarna wij een uitstekend diner  zullen hebben, samengesteld door de Chef van het huis, Patrick, Chef van het gekende Euro-Toques gezelschap, bekend voor smaakvolle, ruime en creatieve tafel.

Wij voorzien een klein Jazz orckest dat dit belangrijk jaarlijks evenment zal opluisteren met een muzikaal moment.

Het kasteel beschikt over tal van kleine salons waar het aangenaam vertoeven wordt om op een aangename wijze onze avond kunnen beëindigen.

Kasteel Val Saint Lambert

Dagadres :
Château du Val Saint Lambert
Esplanade du Val
4100 Seraing

Voor diegenen die graag zouden blijven logeren, worden er 2 hotels aangeraden in de omgeving van het Kasteel van Van St Lambert, nl. Hôtel Park Inn by Radisson (tel. 04/241.00.00) – Rue de l’Aéroport – Grâce Hollogne en het Penta Hôtel (tel. 04/221.77.11) – Bd. De la Sauvenière 100 – 4000 Luik.

De prijs voor deze uitzonderlijke namiddag en avond bedraagt €125/persoon. Schrijf u in via de button onderaan deze pagina.

Inschrijvingen zijn echter slechts definitief na ontvangst van de betaling van de deelname die 125 € per persoon bedraagt met melding “Algemene Vergadering 2018”. Overschrijving dient te gebeuren op rekening nummer van de Club TOP 400  BE64 2850 2085 7352 bij de BNP PARIBAS FORTIS Bank.

Voorkeuren bewaren Terug